"Hundra år och dar sedan"

Det känns som att det var väldigt länge sedan jag skrev här, mycket har garanterat hänt och inte kommer jag ihåg allt precis men jag har inte haft lite att göra iaf för då hade jag skrivit mer :-)

Livet är verkligen underbart, jag har helt klart världens härligaste lilla familj med världens bästa livskamrat och Make och världens härligaste goskit till 2 åring, Joel fyllde nyss 2 år så tiden rusar iväg! Elsa har börjat le "på riktigt" och blir snart 2 månader, hon är mammas gogumma, en riktig gotjej och ett matvrak!

Elsa har haft lite kolikkänningar ochdet är en stor del i att jag inte varit här mycket för jag har varit såååå trött ofta och när lite ork funnits så har man gjort något nyttigare eller myst med familjen, Joel hade aldrig problem med magen så det är lite annorlunda att ha en unge med lite kolik och en busig tvååring, inte alltid man kan sova när Elsa sover och Micke jobbar osv men det har börjat lugna sig lite mer nu så man är mer människa igen :-)

Hur som haver så är hon världens goa gumma!

Joel har haft kalas i dagarna tre med olika släkt och vänner :-) Vi har haft jätteroligt! Han har väldigt mycket och många att prata om just nu, det gäller att hänga med i svängarna :-)

Kilona rasar på mig så det är härligt!!! Det är underbart att kunna promenera igen!

Just nu gör ju vädret att man orkar mer också! Katterna solar sig på dagarna så även de har vårkänslor :-)

Just nu längtar jag i massor att träffa bror min igen!!! Längtar tills vi ses snart! Då får han träffa Elsa med... hon vägrade komma ut när han var upp senast... men tur var det ändå för då hade hon fötts på fel sida av året!

Tror nästan jag ska ta en liten mys och slökväll med Elsa eftersom hon är vaken, tvätt och disk kan vänta! Kanske ska passa på att slänga in en maskin dock, den sköter sig ju själv :-)


Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Du glömde kort! Men underbart att du skrivit igen :)

2011-03-13 @ 19:47:25
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0