Ja ni...

Nu är det mest att vänta på att liten ska bestämma sig att kika fram :-)Vi får se hur länge vi får vänta :-) Har ordentligt ont i fogarna iaf så det händer saker men inga saker som bevisar att det är dags precis, nu är man så himla nyfiken :-) Men innerst inne förväntar jag mig att gå över som med Joel, där fick vi ju vänta 10 dagar över datum men nog skulle det vara roligt om den kikade fram snart :-)



Jag är väldigt trött nu så det är bara att vila några gånger per dag en liten sväng.


Joel har full koll på hur bebisar äter iaf, Joels bäbisdocka måste få mat ibland *skratt*

Tänk att vår lillgoing ska bli storebror :-D det lilla yrvädret!


Jag hoppas det är snöstormsfritt när det är dax att åka in men denna vinter är det väll mer regel att det är snöstorm än undantag :-D Jag älskar verkligen snö!!!! Men faktiskt så har vi ganska mycket nu så det kan få pausa ett tag, jag önskar mig snöiga vintrar när jag kan leka i den, det kan jag inte just nu med stormage :-D
Jag tycker dock inte om att det är snökaos när man befinner sig i trafiken men det är härligt med snö när den kommit ner och alla vägar är skottade så det inte händer så mkt olyckor pga snön.


Hoppas ni får en fin dag iaf :-)



Kommentarer
Postat av: Mia

Det kommer vara soligt när ni åker in. =)

Förra året, då Max föddes var det klarblå himmel och sol!! -16 iofs men soool! =)

2011-01-09 @ 10:09:48
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Frida Lidén

Då väntar jag på solen skratt

2011-01-10 @ 09:15:23
URL: http://fridaliden.blogg.se/
Postat av: Lina

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-13 @ 00:15:14
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0