I väntans väntanstider

Nu har den långa väntan börjat, tycker jag har börjat bli otålig betydligt senare än med Joel iaf, då började man flera veckor innan BF bara för att den var färdig ifall den skulle komma lite tidigare än BF men tjiii fick ju vi den gången. Nu börjar tålamodet tryta lite och både Micke och jag går och blänger på magen :-D vill gärna att den blir lite mindre och slappare nu ;-) Mina dagar består ju av att vila så mkt jag kan och nu är Joel hos mormor sin så jag ska få vila lite extra och slappna av och Micke jobbar, det känns lite mystiskt att vara helt själv då Joel varit ledig från dagis länge pga jul och nyår då Micke också varit ledig mest hela tiden. Har ju varit mkt själv under graviditeten när Micke jobbat och Joel varit på dagis men nu känns det som år och dar sedan. Känns konstigt men man vänjer sig, snart ska det ju vara liv i luckan igen med folket hemma igen, bara bebben vill kika ut :-D Kanske bäst att njuta av lungnet så man orkar njuta av full rulle sedan :-)

Det är så underbart väder ute, var ju ut en sväng igår iaf och det var helt underbart!!!! Det är så vackert ute :-) och skönt! Mycket väderprat här när man drömmer sig ut genom fönstret ;-)

Ska ta tag i några samtal att ringa sedan, sånna roliga som man måste sitta i telefonkö o.dyl för.


Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Haha ja killar är ju bra på att kissa rakt ut. Elsa nyser så hårt att det blev sprut bakifrån haha. Och det är 3de gången det händer mig nu. Men det är lite lustigt så det är ju bra det :P



Jag bara väntar på att du ska skriva att bebisen har kommit nu! :)

2011-01-12 @ 10:58:04
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0