Ännu en lugn natt ;-)

Ännu en lugn natt utan några tecken på någon förlossningsstart, vi får snällt vänta till bebben får lust att titta fram. Den växer nog och frodas där inne i trängseln :-) Joel har det kanonkul hos mormor han men kommer troligen hem under dagen/kvällen om ingen bebbe bestämmer sig för att stöka igång förlossningen vilket vi ju hoppas på men man börjar längta rejält efter lilleman också, känns som han varit borta i över en vecka nu :-D

Måste snart börja planera inför månadens storhandling... trodde vi skulle ha haft bebbe någon vecka innan dess :-) just nu är en tanke på ica maxi promenad inte så lockande och direkt efter förlossningen är det knappast lockande heller innan man läkt ihop liiite iaf, men det ordnar sig alltid :-D Annars gillar jag att handla mat!

Nä nu ska jag ta och göra lite nytta :-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Du får skicka karln med lista på handling. ;-)

Minns att jag var och handlade massor samma dag som jag hade BF. Men det räckte med ica:t här hemma på byn det vill jag lova.

2011-01-14 @ 13:38:52
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

haha ja snäll tjej. bajsade på mig igår med haha. ja se upp för att kalla den nå elakt hihi

2011-01-14 @ 15:38:47
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0