Fin dag igår :-) Fin dag idag med :-)

Igår var det manifestation mot våld och droger med diverse aktiviteter på Timråtorget, det var underbart väder och fanns bänkar att sitta på vilket innebar att jag kunde vara ute hela eftermiddagen och njuta i solen och se lite folk, Joel och Micke var också med förstås. Vi fikade och hade jättemysigt :-) Jag hade lite ont men så länge har jag inte varit ute på länge, så fruktansvärt underbart!

Idag har jag andats några minuter luft iaf, inte lika kanonväder så man kan sitta någonstanns och mysa. Det får bli balkongen ikväll istället och andas lite och kura ihop sig under en filt!

Det händer mycket runt omkring en nu förutom mina graviditets besvär så har jag det bra men tyvärr inte alla vänner tyvärr, men jag finns här och tänker på er. Kramar i mängder!!!

Ett hus som jag alltid týckt så mkt om har plötsligt blivit tillsalu, jag nästan skrek när jag såg det på hemnet grrrr, trodde inte det skulle bli till salu ens när vi ska köpa hus framöver men extra grämande är det att det blir tillsalu nu, när vi inte alls ska köpa hus, vi tänkte ju vänta tills vi har varit föräldralediga osv innan vi slår till på något hus. Det säljs för en peng som skulle vara helt rimlig för oss också när det är dags, men vi får väll se det som att det inte är meningen att vi ska ha det huset utan något annat framöver *skratt* vi lär hitta vårt drömhus ändå när det är dags ;-)

Det är de sakerna jag längtar mest till, när graviditeten är över och vi har 2 små guldklimpar och min kropp kan återställas i hyffsat normalskick och benet tränas till så jag kan gå långa härliga promenader igen och att få köpa hus. Men skam den som ger sig, för det gör jag inte, jag ska nog överleva i lägenheten ett bra tag till om det skulle behövas men det kommer vara skönt när jag kan gå ut som folk igen. Skulle önska att jag hade en eldriven rullstol att fara omkring i, skulle inte kunna ersätta raska härliga promenader men iaf ge lite frisk luft och synintryck av naturen :-)

Snart är man i vecka 24, tiden går rätt fort ändå, rätt som det är så är man där vid förlossningen.

Jag är så fruktansvärt lycklig att jag har min fina familj och släkt! Älskar er! Ni är bäst!

Älskar min Micke och Joel så oerhört mycket och pyret med såklart!

Igår kvällsmyste vi med vårt Pip-Larsons men det var sista avsnittet, hoppas det blir något annat mysigt lördagsprogram sedan!

Joel har fått en fotölj som han verkligen gillar, skönt att få köpa något roligt åt honom, han är inte bortskämmd med saker men det är så roligt när man kommer på något man vet att han kommer gilla, vi har pratat om det länge nu och häromdan slog vi till på en *skratt*




Kommentarer
Postat av: Linda

hej får man fråga vad det är för hus ? :-)

om du undrar vem jag är så kolla på min blogg, tror nog du känner igen Nalle, det är min vovve tillsammans med mamma och pappa :-)

2010-09-16 @ 17:43:43
URL: http://nattonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0