5år och Vecka 26

Idag firar jag och älsklingen 5 år tillsammans :-) Tänkt vad underbart livet är och fort går det på gott och ont. Men går det fort så är det för att man har roligt, alla vet ju hur sakta tiden går när man har tråkigt ;-) Vi har verkligen gjort en resa tillsammans, en resa med många stenar som vi byggt, idag står vi riktigt stabilt och bygget är kanon, vi ska fortsätta bygga stabilt med lite finess däremellan :-D Livet är en resa hela vägen, vår livsresa och det ska man göra det bästa man bara kan av!!! Älskar dig min stora kärlek, Älskar min Micke, så glad att få dela mitt liv med ditt, att få vara en stor del i ditt och jag en stor del i ditt. Du är min bästa vän och min stora kärlek!

"Vi" går in i vecka 26 idag också, det känns skönt, fast det tycker jag för varje vecka som vi avverkat mot födseln av vår lilla buse i magen :-)

Joel har bra aptit har vi fått veta på dagis (fast det är något vi redan vet, aptit på livet och på mat) han äter ofta upp fortast ocg har han då möjlighet snor han mat av någon annan i dagisgänget, igår hade han snabbt smaskat i sig flickan som satt bredvid honoms macka... vilken gentleman ;-) Vi får hoppas vi lyckas lära honom vett och etikett innan han ska ut på dejt med damer om några år :-D
Vårt lilla stortroll.


Kommentarer
Postat av: Mia

hahaha... Det är så roligt med barn och deras bordsskick. :-D

Leo stal pålägget av den som satt brevid när han började på dagis.

Många gånger blev dagisfröken utan sin prickigkorv. :-D Busigt, men lite roligt!

2010-10-04 @ 12:07:57
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Mia

hahaha... Det är så roligt med barn och deras bordsskick. :-D

Leo stal pålägget av den som satt brevid när han började på dagis.

Många gånger blev dagisfröken utan sin prickigkorv. :-D Busigt, men lite roligt!

2010-10-04 @ 12:08:26
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Haahaha! Vilken rolig liten kille! :)



Min barnmorska skickade med rör nu hon med. Det tackar jag för. Trodde jag skulle kissa på mig i varje gupp ;P

Ja tofflorna ser så himla härlig ut. men mina är ganska stor så lillen kanske inte kommer kunna ha dom. Men då får nästa bebis ha dom om den föds mer lämpligt :)

2010-10-04 @ 14:04:57
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida Lidén

Ja han är härlig vår gokille :-)Alltid full fart!

Hihi... en gång när jag glömde att fixa urinprov hemma och insåg att jag skulle måsta hålla mig och då behöver vi inte ens åka bil till barnmorskan men jag höll på att bli galen kan jag lova :-D

2010-10-22 @ 17:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0