Sovit dåligt som sjutton

Inatt hr min sömn varit galet dålig... men det brukar ju höra till den här tiden i graviditeten så det är bara att vänja sig, klev upp kvart i fem för inte kunde jag sova inte...  då var det nog med att vrida och vända på sig. Just nu mår jag superilla och är yr så det blir nog ett härligt besök på toan snart för att kasta bort frukosten som man nyligt omsorgsfullt stoppat i sig :-(

Snart dax för julklappshandling inom en snarare framtid eftersom orken lär tryta ännu mer senare när det närmar sig jul. Fetaste julgrisen lär vara jag runt jul :-D Jag hoppas att jag inte blir som när jag väntade Joel för då ville jag inte åka hemifrån alls de sista veckorna... utan bara vara hemma, kände mig komsikt otrygg överallt utom i lägenheten... för tänk om det skulle bli dags och jag var längre bort än hemma när värkarna startade (vad det nu skulle spela för roll, jag skulle ju inte föda hemma) men man kan ju bli lite knäpp när man är havande ;-) Just nu älskar jag att inte vara hemma eftersom jag är hemma så mkt och inte kan göra så mkt men hur det blir i slutändan vet man aldrig.

Tack Frida för att jag får gnälla lite :-)


Vår kära bil är på verkstad för tydligen var bultarna på sista däcket Micke bytte runda så det gick inte att få loss däcket så han och mamms fick snällt byta tillbaka till de andra sommardäcken igen... däckbytarfirman gick bet med så idag befinner den sig på verkstad för att vi ska få bort däcket... i värsta fall år de såga sönder fälgen... idiotiskt med aluminiumfälgar... tacka vet jag plåtfälgar, tur det är de på vinterdäcken!!!

Vilket svammel men jag försöker att låtsas som att jag inte mår illa genom att skriva och distrahera illamåendet lite *skratt*


Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Hahaa klart man ska gnälla lite när man har ont och inte mår bra :)



Ja, det är lika bra att vara ute i tid och på så sätt så slipper vi julruschen ;)



Hehe mm, jag är glad att bebis snart ska titta ut :P

2010-10-26 @ 11:33:50
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Madde

har inte så mkt vettigt att säga, mer än att jag tittat förbi... =). Hoppas du sover bättre nästa natt! KRAM

2010-10-26 @ 16:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0