Lördag Lördag...

Tjenixens!

Idag är lilleman feberfri iaf, skönt, hoppas det inte blommar upp igen, dock lite trött och hängig så något dagis blir det inte, får hjälp av Joels mormor idag :-)

Har lite små sammandragningar idag så jag hoppas de stannar vid det och inte blir så otroligt jobbiga som de kan bli ibland.

Igår käkade vi kasslergratäng med Jordnötter och annanas m.m så himla gott och ris till :-)

Idag ska en vänn som jag inte träffat på länge hälsa på och bjuda på en hemlig meny ;-)
Ska bli roligt att träffas! Det blir ju en tid som går mellan gångerna när man bor på stora avstånd.

Känner att jag befinner mig i drömmarnas värld rätt mycket nu, hoppas det blir verklighet så småningom... den som lever får se.

Jag har världens bästa familj, det vet ni redan men jag ksn tala om det iaf en gång extra!

*LOVE*

Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

haha det är säkert för att vi jobbar i butik som vi har det tänket. När jag jobbade åt willys så blev jag också irriterad när folk lägger kylvaror på "varma" platser. Eller lägger ner typ drickor i frysen. Det måste ju göra det medvetet och för att förstöra.



Roligt att din vän ska komma och hälsa på :)

2010-10-30 @ 10:20:42
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för en trevlig kväll igår tillsammans med dig och din familj! Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång!

2010-10-31 @ 14:21:10
URL: http://vardagskommunikation.blogspot.com/
Postat av: Frida - blivande mamma

Bm tyckte att det var bra att jag var hemma så jag ska nog fortsätta med det. Känns mest rätt. Vill inte att det ska bli en jobbig tid nästa gång man vill ha barn. Du verkar ha det jättejobbigt ju.



Det är aldrig nått bra på tvn under dagtid :/

2010-11-04 @ 09:20:29
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Oj! Det lät inte skönt du!

Fy tusan. Jag är hemma från och med nu. Kände att jag ska ju faktiskt orka köpa julklappar och sånt med ;)



Och det känns mycket bättre nu när jag har vilat några dagar. väldig skillnad :)



Jag får ta och sticka nått eller sortera barnkläder som jag fått av syster. Nått enkelt som man kan sitta och göra helt enkelt :)

2010-11-05 @ 10:29:37
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0