Fixning, feber m.m

Igår fick vi otroligt mycket gjort här hemma, min kropp sammarbetade för en gångs skull så jag kunde avsluta ett litet projekt jag påbörjade, annars brukar mina projekt bli halvgjorda och sedan får jag lägga mig för minsta lilla. Micke rensade bokhyllor och dammsög och fixade :-) Så skönt med lite mindre damm och fläckar! Sedan bakade han filmjölkslimpor på hans mammas goda recept, MUMS!

Joel hade dock hög feber igår pga vaccinet han fått, han har feber idag med men lite mindre iaf så den är nog borta snart hoppas jag :-)

Joel har börjat babbla så mkt nu, mycket som går att förstå för alla, ännu mer som nog bara vi nära förstår men har även lyckats med någon tydlig 2 ordsmening ibland :-) Nu är det som sagt inte bara kroppen det är fart på utan även munnen :-)
Idag ska jag försöka ta det väldigt lugnt och bara njuta av livet och vila kroppen :-)
Ska tvätta lite julgardiner iaf om jag orkar då jag vill förbereda så mkt som möjligt om jag är ännu knäppare i kroppen mot slutert och tröttare så är det bara att stryka dem innan uppghägning i december men det är Mickis jobb för klänga på stolar är inte min grej just nu :-D

Gud vad jag längtar tills lillbebben kommer ut elle BeBeee som Joel säger med söt röst ;-)
Men det får nog bli en flicka för pojknamn är inte lika glasklart som tjejnamnen... men vi har några månader kvar att filura ut några fina pojknamn ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0