trött men glad

Är ganska trött efter en bökig natt med många ilningar och en väldigt stökig bebbe i magen, känndes som att den gjorde allt för att vända ut och inn på magens innehåll... men den jobbar ju på att fixera sig sakteliga så då får man ju snällt stå ut, vill ju gärna att den kommer ut med huvudet först :-D
I morse när jag vaknade hade den lilla hicka i magen :-) det känns alltid lite lustigt med de små hickningarna, men betydligt skönare än nattens stök ;-)

Vi får se vad dagen har med sig idag, igår fixade vi med bebbens kläder och vek in sånt vi tvättat osv, rensade och fixade även till i Joels byrå med kläder, skönt!

Ska försöka lägga in några bilder här framöver... känns som att det var ett tag sedan nu... men jag lovar inte vilken dag *skratt*

Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Hahaa ja man blir det. Jag kan tex sitta och kolla på ett program på tvn och sen

i reklamen kan Johan fråga vad jag kollar på. Då kan jag inte svara för då har jag glömt det. Vet bara att det är "nått bra" ;)



Haha man är inte lite yr. Nu är bebis fixerad så nu kan den mer än gärna få titta ut :)

2010-11-19 @ 16:12:50
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0