Nu går vi in i vecka 32

31 fullgångna vckor, nu är vi inne i vecka 32s spännande värld :-) Varje dag närmare bebbens utkomst är en framgång, ska bli så mysigt att få en liten till, det är nu man börjar förstå att jag snart är mamma till 2 underbara människor :-) Livet är verkligen härligt och extremt härligt när man har barn, dagarna blir aldrig händelselösa :-)

Var nyss hos Barnmorskan och allt såg bara fint ut, idag låg den med huvudet neråt (sist hade den fläkt ut sig vågrätt istället. vaknade i natt av ilningar så jag misstänkte att den var där och buffade med lillhuvudet.. den är inte fixerad men den jobbar nog på det iaf :-) Det är ju ingen bråska ännu.

Joel är på dagis och roar sig, igår när Micke hämtade honom på dagis hoppades de att han fått vila på jobbet... Joel hade haft stenkul hela dan... vilket innebär full fart med glatt humör på livet och då kan det ju vara svårt att hinna med ibland även för de mest erfarna fröknarna på dagis ;-) Men härligt att han är en gladskit med aptit på livet, önskar han kunde dela med sig av sin framåtanda ibland då jag kan vara lite överförsiktig ibland när det gäller att slänga mig in på nya äventyr :-D

Bilen har fått ny vindruta nu, skönt att slippa kika in i sprickorna :-)

Igår var jag hos mamma, insåg att jag inte kan köra bil så länge till med mina korta armar och stora mage, magen tar i ratten nu... bilen är inlämnad på verkstad för lite tillfixning, jag fick skjuts hem av henne och det var väldigt skönt :-) Joel vart överlyckning när vi kom hem och mormor och Vovvan var med och hälsade på :-)

Nä nu ska här göras lite nytta av något slag :-)


Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Härligt. Det är så skönt när man kommit över vecka 30. Då är det inte långt kvar. Själv har jag 3 veckor hihi :)



Jobbigt att inte kunna köra bil..

2010-11-09 @ 11:02:06
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida - blivande mamma

Hihi ja vi har inte långt kvar någon av oss.

Vill att bebisen ska komma nu :)

Jag ska ta och sortera mer bebiskläder nu jag med. jag har bara packat upp dom som är i 50-56 men tänkte även göra en låda med 62-68 tror jag. Eller så väntar jag till bebis kommit så vet jag vilka av kläderna jag kommer använda :)



Hahah ja då är det bra att du låter bilen vila. En dag som denna vill man ändå inte ge sig ut efter vägarna :)

2010-11-10 @ 12:05:00
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0