Helgmysigt

Tjenixens!

Igår kväll åkte Joel på feber men nu är det borta verkar det som, han tjoade och sjöng i sitt rum i flera timmar efter att vi lagt honom men eftersom han inte var ledsen fick han hållas men han somnade aldrig, gick dit för att stoppa om sötnosen och då märkte jag att solstrålen hade feber :-D Men idag mår han bättre igen, eller han verkade rätt glad igår fast han hade 39,3 så.

Ikväll blir det bara myspys vad det verkar för att ta det lungt och ha det skönt med underbara familjen! Lie myspys och nån äventyrsfilm gissar jag står på schemat, det var sista budet iaf :-)

Längtar verkligen tills lillbebben kommer ut... ni lär få höra det tjatet ett antal gånger framöver, vill ju inte att den skakika fram förtidigt men att den rätta tiden ska komma fort vill jag :-)
De vänder gärna ut och in på magen när jag ska sova och fixar härlig halsbränna åt mig i samma veva ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0