Härliga underbara familj ;-)

Ja nog har man världens bästa familj alltid, så otroligt glad för det!

Var och firade farmor som fyllde 90 år igår :-) Var roligt att träffas!

Jag är så glad för snön, det känns så mysigt, hoppas den inte försvinner helt bara , det blir så ljust och fint :-)

Igår var jag och rotade fram mer kläder och andra saker som ska tvättas till bebben som vi hade nere i källaren, det straffar sig tyvärr idag då mina ben inte är att leka med... Älsklingen kom och bar upp de stora påsarna åt mig som jag lyckats samla ihop men att riva i lite kläder och så trodde jag att jag skulle klara med bravur... men det blev tydligen utan bravur, foglossningen känns väldigt idag... igår efter att jag varit i källaren och sedan tittat på tv en stund och skulle upp ur soffan... ha, tji fick jag, höll inte på att komma därifrån för det gjorde så ont :-D men jag lyckades tjura mig upp och ta mig till sängen, sängen är mycket skönare att sova i än soffan :-)

Förhoppningsvis ska jag klara av att köra någon maskin med bebbegrejor men vi får se om jag kan hänga, annars får älske hjälpa mig!!! Måste ju passa på att förbereda lite i taget så att iaf det viktigaste är gjort ifall jag skulle vara helt orkeslös och trött mot slutet! Det vart jag med Joel och nu har jag ju mer problem med benen än då så man är mer begränsad. Dessutom så är det ju lite julbestyr som ska försöka hinnas med innan bebben kommer :-) och nyårsbestyr troligtvis *skratt*

Nä nu ska här ätas lite frukost snart :-)

Många kramar till dig farmor :-)

Farmor 90 år och min kära syster Siri ;-)

Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Jag känner igen mig mycket i att man grejar på, sätter sig i soffan och sen vill man knappt kliva upp för att det gör så fruktansvärt ont.

Inte roligt men det är ju snart över iaf :)

2010-11-18 @ 13:51:08
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0