Upp och ner och ner och upp...

Ja tiden går och illamåendet pendlar, känns dock bättre sedan jag blivit sjukskriven och kan vara hemma, vissa dagar är lite lugnare medan andra bara  är sängläge, jag passar på att njuta av varje stund som känns bra! Det känns dock som det går åt rätt håll med mer bra stunder ju längre tiden går men har det varit för många bra stunder så slänger bebben in en heldag med illamående för att jag inte ska glömma vem det är som bossar i denna kropp *skratt*

Snart är det semestertider och efter semesterveckorna hoppas jag vara i bra form igen för jobb och annat :-) Förhoppningsvis släpper det redan under semestern så jag får njuta av semestern med ;-)

Hoppas alla får en fin midsommar, det ska jag ha, mitt mål är att få behålla midsommarmaten, den jag får i mig :-)

För några dagar började jag lite smått fatta att det nog ska komma en liten sötnos till av detta illamående ;-) Tänk vad underbart!

Ska försöka ta mig tid senare när vädret inte är lika underbart och lägga in lite nya bilder vi samlat på oss i kameran ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0