Hormoner och illamående :-)

Idag fick jag snällt ge upp efter en stund på jobbet, illamåendet blev alldeles för starkt, hemma sov jag i princip hela dagen. mår fortfarande illa. Hormonerna far i kroppen och humöret likaså, är betydligt me påverkad än med Joel av graviditeten. Ska ringa efter mer tabletter för illamåendet imorn, de hjälper ju vissa dagar iaf, annars skulle inte jobb vara möjligt alls.

Just nu har jag många tankar som rör sig i min lilla hjärna, precis som det ska vara när man väntar barn, många funderingar över framtiden. Drömmar, verklighet och andra saker som snurrar runt. hur som helst blir det alltid bra i slutändan *skratt* Det är knappast några världsliga saker bara små funderingar om olika ting.

Hoppas ni andra haft en fin dag!

Själv ska jag nog snart sova igen för jag börjar bli trött och frusen.


Kommentarer
Postat av: Angen

Men hej =)

Åhh grattis till graviditeten, gud vad underbart!

vilken vecka är du i?

jaatiden går så fort..han växer så de knakar =)

kram

2010-06-07 @ 21:55:10
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

Ja vad roligt , du är ju här och skriver igen :)



Förstår att inte orken finns till så mycket då du jobbar och stretar och samtidigt mår som ett gammalt ägg ;) men ja saknar dig :)

Hälsa familjen och ta hand om er alla fyra :D

2010-06-10 @ 07:16:02
URL: http://mammatillteus.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha tarzanstigen ? Du är bra rolig ;)

Duktig kille , jag måste säga att både joel och teus imponerar bra mycke för när vi går elljusspåret också då klarar han att gå bra mycke på egen hand , och för deras små ben måste de ju vara en ordentlig kraftansträngning. Duktiga kisar :-)

Jag tyckte ju själv att ja va en stjärna när ja klarade tarzanstigen med alex å evelina hahaha



Men fy katten att du ska må så där då , men som du säger . De går ju över . (fast vissa mår ju lika hemskt hela vägen igenom)

men de hoppas vi du slipper gumman ! Bara att fokusera på målet när de blir för jobbigt ;o)



2010-06-11 @ 07:59:48
URL: http://mammatillteus.blogg.se/
Postat av: sörjande mamman

ja... & du skulle blivit faster igen i december. Inte kul att vara tvingad till abort... så här far tankar också fast på annat plan.

2010-06-13 @ 11:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0