Livet är underbart :-)

Hej kära vänner :-)

Mitt liv är helt underbart! Förutom lite kväljningar och en kvällskräksning så har jag mått bra idag!

Jiva kom hit med Älsklingen igår efter att de spelat, så kul att träffas, det blir ju lite mer sällan när de inte spelar här hemma men desto mindre trångt :-D Hon slaggade över och idag har vi haft en mysig dag Jag, älske, lillemannen och Jiva, Mycket bus och mycket skratt har det blivit men också lite allvarligare samtalsämnen  och lite musikskapande ;-) Love you gumman, du ger så mycket energi, hoppas jag ger lite av min till dig ;-)

Magen börjar forma sig mer till bebbemage nu, idag var det en av Mickes bekanta som minnsan undrade när nästa skulle kika fram, de flesta nära vet ju men inte alla bekanta på längre håll, man är nog dock i ett sådant stadie när många misstänker men inte vågar fråga ifall de skulle ha fel och är rädda för att förolämpa mig, om jag skulle blivit fet runt magen istälet för att bära på en liten till :-D

Funderar på att gå och sussa om en stund då det blev en sen kväll igår och bara några timmars sömn men en liten stund till orkar jag nog vara vaken :-)

Blombuketten jag fick på min 26 årsdag av Mina älskade pojkar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0