Nyår :-)

Vi firade nyår här hemma med Joels yngsta storebror och hans mamma som kom hit och sov över, vi hade järremysigt och lagade mat och efterätt ilag :-)
Dagen före nyårsafton upptäckte vi iaf ett litet gryn nere i Joels lilla mun, snart får man passa sig, då kan han bitas när han blir arg ;-)

Jag älskar verkligen min älskade familj, den betyder mest för mig i livet, Min älskade Micke och vår Joel och kissarna våra, Jag känner så stor kärlek för livet jag lever med dessa underbara individer, jag ångrar inte en sekund att jag gav mitt löfte att dela mitt liv med min kära make!

Jag älskar min släkt och mina nära vänner, ni betyder också så OERHÖRT mycket för mig/oss!

Jag håller psykiskt på varje dag att förbereda mig för att börja jobba och jag börjar känna att det ska bli lite kul, hade helst velat dela på mig dock så jag inte missar något roligt här hemma :-) Men jag tycker det ska bli underbart för Micke och Joel att få vara ilag utan mig och ha grabbmaffia hemma :-) Jag får hoppas att kattdamerna håller i taktpinnen och håller ordning på grabbarna om de blir alldeles för vilda :-)

Men de här dagarna som är kvar ska njutas av, måste dock börja lägga mig lite tidigare så jag kommer in i rytmen för tidiga mornar... har ju alltid varit morgonmänniska men under detta år har jag vänt på dygnet, Joel har ju alltid sovit så snällt och vi har varit otroligt bortskämda, I morse (vi brukar inte sova så länge) så gav jag Joel välling vid 07.00 och gick ut en prommis på nån halvtimme, när jag kom hem hade han somnat om vilket han brukar så jag kröp ner hos Mickis igen och vaknade kvart över tio av att liten grabb vaknat :-) En riktig sovmorgopn :-D

Vi var hos vänner och fikade igår och det var mycket trevligt!

Träffade en kompis för några dagar sedan som var hemma i staden under jul/nyår från plugget och det var jätteroligt att ses igen *kram* kör järnet nu de sista månaderna :-)

Lägger strax ut lite bilder på sidan, lite blandat :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0