Vecka 37+0

Ja nu går man in i början av vecka 38, det närmar sig iaf för var dag. Var hos barnmorskan idag och Bebben mådde kanon iaf. Själv har jag jobbiga sammandragningar till och från men det är ju inget nytt precis. Bäcknet jäklas till och från och halsbrännan är sååå härlig, fick en mer långtidsverkande hallsbrännedämpare att prova, novalucolen fick man ju äta så många av varje dag för att hålla halsbrännan i schack, den hjälpte bra i början men nu har det blivit mer, efter alla måltider, så fort bebben är lite livlig, när jag lägger mig ner osv... så jag hoppas den nya hjälper iaf så jag slipper brinna upp :-)

Äntligen har broder kommit upp igen till Norrland med sin gopojke, ska bli så kul tt träffa dem!!! Joel ska få träffa sin storkusin igen ;-) och morbror Gucca som han säger. Ska bli så roligt att fira Jul med hela familjen, var ett antal år sedan vi lyckades med det, men nu så :-) 

Lillpyret är alldeles vild just nu i magen, huvudet är ruckbart nu, barnmorskan sa att det kanske inte blir mer än så innan förlossningen för som omföderska är det inte säkert att de ställer in sig i det allra fastaste läget förns när de precis ska ut.

Känns bra att allt är bra iaf med lille bus!

Joel går på poppan allt mer (pottan) han säger ofta till och oftast har han rätt också). Goklimpen vår.                     


Kommentarer
Postat av: Frida

Snart snart! Längtar tills man får se din lillbebis :D

2010-12-30 @ 20:42:23
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0