Tröttis :-)

Inte sådan upplyftande rubrik kanske men jag är helt slut  i både kropp och knopp... precis som det ska vara nu mot slutet eller mot målet kanske är bättre att säga, det är ju faktiskt när den kommer ut det roliga börjar :-)

Bilen är inne på verkstan för handbromsen har frusit och ligger på en bakdäcket... hjlpte inte med att få in den i värmen så jag  hoppas de inte kommer med en alltför dyr julklapp till oss...

Joel bygger kojjor jämt och ständigt nu, det ska byggas kojjor eller jojja som han säger mest hela tiden, mamman längtar tills hon är smidigare och kan vara med i kojjorna, Joel förstår inte att jag inte kan följa med in i hans fina kojjor, tycker nog mamma är lite korkad när han erbjuder mig att följa med in i hans mysiga boningar :-) Fortsätter han såhär kanske han bygger hus när han blir stor *skratt* en liten friggebod åt mamma och pappa kanske ;-)

25 dar kvar till BF nu... det närmar sig iaf dagen D.

Joel 2010 snyggast i världen ;-)

Vår fina Joel älskling

Kommentarer
Postat av: Mia Högdahl

Det kan ju nästan hända när som helst nu ju! Åh, va spännande. Men vi hoppas han/hon stannar inne minst två veckor till! MINST!

2010-12-17 @ 09:44:58
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Frida

Näe inte lär hon hungra ihjäl inte :)

Det är som säger. Jag kan inte heller sova om jag är hungrig.



Vad söt han är :)

Kram

2010-12-18 @ 12:19:28
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Din kära syster Siri

Hej jag kommer till er såfort jag är klar med packningen! :) då ska vi bygga kojjor jävlar i min låda! ;)

Kramiis(L)

2010-12-19 @ 13:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0