Personalfest och drakborgen

Igår var jag på personalfest på Södra Berget, wallmans salonger och julbord, maten var kanongod så man kände siog som dubbelgravid när man gick därifrån :-) Var superkul att träffa min bästa vän Anna, har ju blivit lite förlite av den varan nu när jag är stor, fet och trött emellanåt ;-) Men nu känner man sig rätt nöjd på detta med att gå ut, partymänniska som man är (inte) *skratt* Vi kom väll hem runt 11 så det blev knappast något nattligt party.

Idag var vi på drakborgen hela familjen, Joels bror fyllde 7 år så de kom ner hit och firade dagen till ära på drakborgen vilket uppskatttades av oss alla, det var kanonmysigt och Joel var i sitt esse, han var garanterat minst att åka i de stora kanorna själv, han kämpar sig upp för stegar och ut för kanorna far han i flygande fläng... våran lilla hjälte... uppför tar det ju lite längre tid så de stora barnen klättrade över honom för de har såklart brottom upp ;-) men det bekommer inte prinsen det finsta, han bara skrattar åt dem när de klättrar över honom. Micke fick sig lite klättring och bus han med med sina pojkar, man får ligga i för att hålla koll på den yngsta då jag snällt fick befinna mig i ett lugnare stolsläge pga mitt höggravida tillstånd så hade Micke mer fullt upp... som tur var så var Joels brors morfar också med och hängde med på diverse klätteruppdrag :-D

Joel tvärslocknade i bilen kan jag lova efter några timmars lekande! Vi hade roligt allihopa :-)

Lätt avundsjuk är jag dock för jag hade gärna varit med och klättrat ;-) Snart är jag tillbaks i högform jag med :-) Med 2 små att jaga...

Var på birsta för några dagar sedan och fixade undán de flesta julinköpen, skönt... snart klar!!! Känns viktigt att bli klar i tid när orken inte är så stor och kroppen växer :-)

Älskar min kära familj *KRAAAM*

Kommentarer
Postat av: Madde

Det låter som du haft det riktigt roligt de senaste dagarna =). Längesen vi sågs nu, men det låter som Joel har blivit ett riktigt busfrö!



Jag som tyckte jag började i god tid med alla julklappar i år, har fortfarande de flesta kvar. Kanske får ta tag i det nu, det lät skönt att vara (nästan) klar.



KRAMAR

2010-12-06 @ 09:30:19
Postat av: Frida

hahaa oj! Det måste varit bra att bli full på gasen. Jag tyckte inte den hjälpte alls.. och när jag började må illa av den så slutade jag med den. Sen tog det ca 3 timmar innan Elsa kom ut. Så då hade jag ingen bedövning.



roligt att du trodde du dog haha. Då måste du ha varit riktigt borta! :)

Kram

2010-12-06 @ 11:27:31
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha jätteskönt det! Det skulle jag med velat. Men jag tyckte det smakade apa när dom slog på full gas.. Så då var det kört :P

Kram

2010-12-06 @ 20:41:04
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida

haha ja det kan jag tänka mig :P

Skulle faktiskt önska att Elsa hade lite större fötter så att man kunde köpa några söta skor. Men snart så :)

Inte så stor idé att ha skor på när hon inte kan krypa eller gå men det finns ju så mycket sött. :)

Kram

2010-12-10 @ 12:04:47
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0