Lussekatter och trötthet

Ja idag ska här bakas lussekatter, det ska jag bara orka... orken börjar tryta nu, nu vill man att dagarna ska rusa fram till förlossningen, magen är stor, otymplig och obekväm att bära på samtidigt så inser man vad lite ork man har, har sagt i en vecka nu att jag måste packa förlossningsväskan och Joels resväska t.e.x så det är klart för man har knappast någon lust att fixa med det när värkarna sätter igång.

Man är ganska luttrad efter förra graviditeten då man var beredd på förlossning flera månader innan det var dags :-D sedan gick man över tiden och alla bebbeförberedelser känndes som ett hån, vaggan som stod där och samlade damm, det kommer nog ingen bebis :-D men det gjorde det ju!
Nu är jag så inställd på att den absolut inte kommer före beräknat datum... men det är ju ingen omöjlighet precis så jag försöker skaka liv i mig och förbereda liiite iaf... ha lite koll på läget.

Idag är det 29 dagar kvar till BF iaf :-)

Vi var till Joels kusin häromdagen som fyllde 2 år och busade, det uppskattades av de små trollen även om man kan kivas om det mesta :-) Gotrollena våra!

Om några månader är det Joels tur att bli 2 år, men först ska bebben ut :-)

Kommentarer
Postat av: Mia Högdahl

Det drar verkligen ihop sig nu! :-D

Va spännande. :-D



Jag hade nog fått lite smått panik om Max börjat ta sig fram så redan vid 5mån! Jösses så tidig eran lilla Joel var. :-o

Men ha nhade nog på känn att det skulle komma en till rätt snart. ;-)

Här däremot blir det inte några fler. Nu har jag gjort mitt!



Hoppas lussekatterna blev goda!

Själv har jag inte gjort några sånna. Kanske man skulle göra det snart.... Näe, det får duga med det stora skinkprojektet i år. hihi...

2010-12-12 @ 23:25:10
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0