Full rulle

Här är det full rulle, har haft en jättefin helg :-)

Igår var 2 kära vänner här och spelade spel med oss, drack glögg och åt ost och kex, jätteroligt var det!!! Var ett tag sedan vi sågs, blir ju så när man har olika livsscheman, men desto roligare när man väl lyckas hitta en lämplig tidpunkt :-D

I fredags var vi och storhandlade så nu ska inte mkt behövas innan jul, har handlat klart alla klappar med. Så himla skönt för min kropp orkar inte med så mycket mer... nu kan jag bara ta det lungt, vi ska göra några små matbestyr men det mesta blir köpt i år och det är ju fixat nu!

Idag har vi haft sovmorgon och en lugn dag, jag sov faktiskt bra i natt, bara några kisspauser... Min pappa och mina systrar kom förbi på eftermiddagen och fikade, så kul att se dem :-)

22 dagar till BF, det närmar sig iaf, dag för dag :-) Nu börjar verkligen nyfikenheten komma om vem det är som trängs med mig i min mage :-)

Vi har några namn på lut, tjejnamn var vi överens om för längesedan om det nu passar på bebben när den tittar fram, pojknamn har vi många men är inte riktigt på det klara vilket, har några som vi velar fram och tillbaka mellan, sedan är det ju alltid bra att ha några ifall det inte passar som man tänk, vi har flera tjejnamn med men har ett som är storfavorit för oss båda... namnlös lär knappast den lilla bli iaf vilket kön den än får :-)

Tänk att det är så spännande att fundera på vad det är för sort fast det egentligen inte spelar någon som helst roll, varför är det så :-D Någonting måste man kanske ha att filura över medan man väntar så tiden inte blir så lång ;-)

Har haft ganska bra dagar i helgen men nu börjar tröttheten komma krypande känner jag.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Frida

haha så är det nog. Man är ju nyfiken på vem som ligger i magen :)

2010-12-20 @ 13:33:36
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0