trött o hängig

Så vaknade man så fint med ont i halsen och snorig men framförallt med den där sjukdomströttheten i kroppen, när kroppen känns som den inte hänger ihop med en själv utan är mer som en sladdrig kostym som snart ska halka av :-)

Jag och Joel skulle ju umgås med Jossan och Teus idag, hade sett fram emot det men tji fick jag, ingen sjukgymnastik och ingen rolig kusseträff men vi får ta upp det så snart det går så jag inte smittar och framförallt är piggare, min förhoppning är att det är en sådan där förkylning som tar slut fort om man tar det lungt som dör av, men det kan man ju inte veta, men jag kör på den tron iaf tills något annat kommit fram.

Tänkte lägga upp nya bilder här men får vänta då det krånglade när jag skulle ladda in dem, får snällt vänta till min stora älskling kan hjälpa mig!

Joel är lite småsnorig men inte så farligt iaf.

Jag går ner ca ett halvt kilo i veckan och har minskat både höft och midjemått flera cm sedan starten, så härligt! Däremot så är sådana här dagar farliga när man är lite hängig och mest är inne och tar det lungt farligast då det är lättare att frångå rutiner med mat osv när man hinner fundera förmycket. Skam den som ger sig men lite klantig är jag då det vart lite lyxigare än gröt i morse... men inte blir man lyckligare för det efteråt... men som sagt bara att glöma och köra det seriösa köret igen :-)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej ! Fick ditt mess och de funkar superbra för oss då :) Vi saknar er massor !! Kramar Jossan och Teus

2009-11-22 @ 20:17:52
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0