Lite snuvigt men mycket bättre och hästabstinens :-)

Nu börjar vi bli något piggare här hemma, fortfarande lite trött i kroppen och snuvig men jag käkar vitlök så det står härliga till så jag hoppas jag ska kunna vara bra imorn så jag kan gå till sjukgymnasten!!!

Hästabstinens har jag i massor, under graviditeten och första månaderna när Joel var född trodde man inte att man skulle få tillbaka de känslorna för hästarna igen, men som min käre sa, ett sådant stort intresse tappar man INTE men sedan så påverkar väll hormonerna en under graviditet och i början när barnet är väldigt litet, då ligger ju all fokus på den lilla på alla vis.

Men nu har jag hängt med till stallet lite då och då och det ärså härligt, skulle vilja ha ett stall här utanför att gå ut och pyssla i (kanske inte det bästa stället att ha ett stall på precis :-D)

Men i veckan ska jag ta Emma och pyssla med hennes pållar och veckan efter det vi köra lite (även Micke ska få prova), blir kul att köra då jag inte riktigt ännu vågar rida, mitt bäcken har ju blivit så mkt bättre men man behöver inte riskera någon tokig avfallning innan det blivit ännu bättre så jag sansar mig lite med det.

Har suttit och placerat min ppm pension, spännande värre :-) Nu är det gjort iaf!

Trött pojke här nedanför!

Snart dax för mig att börja jobba i mitten av januari... nu går det fort!

Nä nu är det dax för lite matfixning innan M kommer hem.



Sotis och Greta-09

Gerd-09

Kommentarer
Postat av: maria

Hej gumman!

Kul att du kikade in hos mig en sväng!

Här har de varit lite hitigt & ditigt...less bli man

emellanåt.. suck.

Men nu så ska ja styra spiralen i uppåtgående ist för nedåtgående!!

(ja vet: sådär pratar väl inte jag??s)

Hm.

Ja ja.

Vi får ta å höras snart!

KRAMAR!

Å puss till go-joel, min fining!

2009-11-25 @ 23:40:01
Postat av: Anonym

VILL DU HA GRATIS BIO BILJETTER; BILLIGA TIDNINGSPRENUMERATIONER; PRESENTKORT; OCH VINNA FINA PRISER? BLI MEDLEM http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=128172



2009-11-25 @ 23:54:04
URL: http://freeshit.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nu har jag och Teus (mest jag kanske haha) abstinens efter dig och mysJoel :D

2009-11-29 @ 23:01:11
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0