8 månader

Ja nu fyllde lilleman 8 månader för några dagar sedan, livet är så roligt nu så det är inte sant. Jag är verkligen tacksam för mitt liv och de nära jag har runt mig! Jag skulle lätt kunna vara hemma ett år till om möjlighet fanns, livet är stenkul och rullar på i flygande fläng :-) Jag försöker ta vara på ögonblicken varje dag. Om några månader är det dags att jobba igen men man är nog inne i svängen rätt fort när man sätter fart så det ordnar sig!

Var och hälsade på min kompis och hennes familj för ett tag sedan och deras lilla relativt nyfödda barn som heter Ylva, hon var helt underbar och det är deras 2 åriga son med. Men det var otroligt kul att babbla med modern till de fina barnen också, blir nog en tur dit snart igen! Hon är en härlig tjej med båda fötterna på jorden och med ungefär samma tankar om livet som jag!!

Nä nu ska jag göra något vettigare än att sitta här!


Kommentarer
Postat av: Jossan&Teus

Ja tänk vad fort de går , är ju bara 4 veckor kvar så blir Teus 1 . Shit pommes frites ;) Jag vill jättegärna ses nåt till veckan :D Bara hojta till om dag för jag är nog ledig större delen av veckan,vad jag vet nu iallafall ;) Kramar!

2009-11-07 @ 18:50:54
URL: http://mammatillteus.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag hann ju inte mer än börja jobba igen innan det blev dags för nr.2. Så vem vet... ;-)

Tiden går väldans fort med de små. Och man glömmer fort hur liten de har vart.

Njut av varje sekund! För snart kommer 2-års trotsen. hihi... Näe, den har sin charm den också. :-P

KRAM!

2009-11-08 @ 19:59:56
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0