Skönt!

Igår hittade jag äntligen något som varit borta ett tag... skurmoppshuvudet... jag hade knölat ner det i en byrålåda av någon anledning, man kan bli lite förvirrad när man är mamma :-) så nu är det skurat och fint här hemma! Vi har dessutom gått igenom endel skåp i vardagsrummet  och slängt saker, så härligt, kanske det om några veckor är helt igenomgånget överallt här hemma och känns som ett "riktigt hem" när vi flyttade för två år sedan drygt så ville vi bara därifrån pga att det var stökigt där och slängde ingenting utan tog med oss allt rat hit vilket resulterade i att vi haft mycket inpulat i skåp och lådor och inte hittat allt vi letat efter precis, men nu så vet vi snart vad vi äger :-)

Joel är det full rulle på, han ska just nu8 smaka på allt och blir överlycklig när han får tag på mitt hår och drar i det med stor inlevelse :-) AJ, men vad gör man inte för de käraste man har!

I helgen ska min älskade syster bo här och dessutom tävla en av dagarna så jag ska hjälpa henne lite så Joel och jag ska vara i hästvärlden lite :-)

Mitt hår är nu finare än förut efter besök hos frissan förra veckan, liknar mer min naturliga färg (är väldigt nöjd med klippningen) de fick göra om färgningen och löägga i mer slingor efter första försöket så jag var där runt 6 timmar... fortfarande är det inte riktigt superbra överallt en till behandling om någon månad gör nog susen för att bli perfekt, vet dock inte om det ser så illa ut nu att jag kommer lägga mer pengar på det). Det är miljoner gånger bättre än innan och de kämpade verkligen på kan jag lova!

Häromdagen var Mickes musikkompis här så nu har jag träffat henne, så skön tjej :-) Vi hade så roligt och låg och vred oss av skratt, jag säger bara stvgång i hagaparken med Birgitta, inte fel alls ;-) De lyckades prestera bra på låten med när jag och Joel var borta hos min moster men kvällen blev sen sedan men rolig.

Det känns som att jag lyckats stressa ner lite nu och inte har så fullt upp, till vecka känns det skönt + att mycket städning är gjord och andra små ärenden.

Så nu kanske jag har tid för att träffa lite vänner som jag vill men även att sitta hemma och umgås med familjen i lugn och ro!

Jag har varit lite småirriterad och trött ibland under två veckor vilket absolut INTE hör till vanligheten när det gäller mig, men nu känns det mycket bättre och förkylningen vi haft har dessutom börjat ge med sig!

Jag känner mig så lycklig över att jag har en så underbar man, vi har så roligt ihop! Vi har världens underbaraste son, vilken kille :-) Sedan har jag så underbara nära och kära!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Dags för en kusinträff snart tror jag ; )

2009-05-15 @ 23:02:46
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0