Lite slö :-)

Hej ;-)

Just nu är man väldigt slö, har nyss legat och vilat lite, brukar bli slö efter att ha gjort månadens storhandling på maxi :-)

Har även hunnit med en skön promenad.

Jag har haft huvudvärk i förrgår och igår pga åskan, jag har nästan aldrig huvudvärk men vid åskväder, när det är tryckande kan jag få det.

Det har hänt så mycket de senaste dagarna men jag kommer nästan inte ihåg vad - fullt upp och dagarna flyger iväg! Jag har varit på dressyrtävling igår med systrarna och Joel :-) Joel fick rida för första gången ;-) Fast han förstod nog inte så mycket av vad som hände *skratt*

Joel växer verkligen så det knakar nu, han är med och har börjat förstå att han kan forma ljud lite mer medvetet :-) Han babblar i ett!

Film på sötisen    http://www.youtube.com/watch?v=vJysW3SmDL4

Joel på glatt humör drygt 2 månader

Joel kikar på ankan

Kommentarer
Postat av: Jossan

Han är superfin:) jag och tomas såg filmen..va charmig han är!

2009-05-23 @ 21:25:37
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0