Jojomensan... tiden går :-)

Tiden bara rusar iväg, men det innebär ju att man inte har tråkigt iaf! Vi har ju haft en halvkrasslig helg men jag är bra nu (nästan iaf) lite slemmig kanske. Joel verkar ha klarat sig och det är skönt! I fredags var jag och hälsade på min bästa arbetskompis med Joel och det var mysigt, tur att svärmor räddade dig när det kommer ett kakmonster på besök och ett mjölkmonster :-) Hon tyckte att Joel kunde stanna kvar när jag åkte hem, bra betyg känns det som, men i så fall lånar jag er kisse Rasmus!

I lördags hade jag en heldag med Camilla (kväll med för den delen) och med Joel såklart, vi myste i soffan framför en film och käkade Pizza! Joel var go som vanligt! Hon hade lite roliga leksaker tyckte Joel, gott smakar de också!

Han har verkligen börjat följa en med blicken och hör vartifrån ljud kommer och smakar på saker, för de till munnen osv, härligt! Nu börjar han vara med!

Kissarna har fått en ny leksak, en laserpenna (med mkt svag laser) som de jagar som tokiga (det var Mickes musikvän som tipsade oss), de får motion till tusen, alldeles tokiga är de i den! Förutom Smulan som tycker de andra blir så tossiga och går och gömmer sig, men hon har ju sina bollar hon så hon får motion ändå! Gerd är alldeles tokig i laserpricken och hon är normalt svårast at få fart på :-)

Smulan står under bantning men hon verkar inte riktigt vara överens om det med oss :-)

Våra små sötnosar, man har aldrig tråkigt med djur i sina liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0