Fortfarande full rulle ;-)

Ja ni, förra veckan och denna är alldeles galna, det är fullt upp, sedan ska det förhoppningsvis lugna sig lite. Jag har faktiskt "ridit" två gånger efter förlossningen nu eller suttit på syrrans häst iaf och skrittat lite med skräckblandad förtjusning ;-) Mitt bäcken känns inte stabilt ännu så jag får ta det väldigt lungt! Jag har hjälpt sytra min iaf och tränat lite, de ska satsa lite mer på dressyren så det blir roligt att följa deras karriär :-) Det ska bli spännande att se om jag tar upp hästeriet i framtiden eller ej, just nu försöker jag vara neutral och hjälper systrarna lite bara, just nu så vill jag njuta av lillen på heltid!

Imorgon ska jag äntligen fixa till håret, ser ju lite fläckig ut nu.

Snart är det dax för att gå och röja lite så Mickis kan dammsuga när han kommer hem, vi har städdag idag.

Lillemann var på BVC på läkarkoll tidigare i veckan och allt var bra! Han väger nästan 6 kilo nu!

Lite krasslig är jag men det börjar bli bättre nu, inget extremt precis!

Ha det bra allihop!

Kramar från Fridisen

Kommentarer
Postat av: Madde

roligt att dem satsar på dressyr, helt klart det bästa som finns! :-) Själv hoppade jag faktiskt igår, gick inte så bra..HAHA. Ha det super! KRAM.

2009-05-06 @ 18:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0