Varmt och skönt

Nu är det härligt att vara hemma med lillemannen ;-) Vädret är underbart, har haft finbesök av systrarna mina :-) Vi har varit en riktig storfamilj här hemma och då trivs jag verkligen, det finns inget härligare. I går var vi och badade, premiärdopp för i år (och förra året eftersom jag var gravid då och inte alls badsugen), Det var otroligt härligt i vatnet, att dessutom klockan var halv 8 på kvällen och solen var lagom varm var ännu underbarare. Micke och Joel höll sig på stranden och hade det roligt, Joel fick dock nöja sig med skugga ï vagnen medan Micke solade lite. Vi fikade lite och hade helt enkelt kanonmysigt.
 
I Tisdags var vi på Matfors Kvällstävlingarna i ponnyhoppning hela famuiljen (inklusive systrarna) då de hopptävlade sina ponnyer, mysigt väder då med att vara ute i, Joel tittade med spänning på hästarna som hoppade.

Han är så otroligt härlig vår underbara lilla gosse, nu äter han på tårna för fulla muggar,  oftast är fötterna i vädret innan han hunnit vaknat till efter en tupplur :-)

Tydligen är bäcknet något roterat på högersida ännu på mig så jag får hjälp av sjukgymnast, därav orsaken till att mitt högra ben fortfarande viker sig ibland, hoppas vi kan få till det med tiden ;-) det är inte mycket så det ordnar sig nog :-)

joel med fötter drygt 3 månader

Här är fötterna i vädret, som vanligt :-)

På hästtävlingarna kom min moster förbi (och även min mor) och hon lyckades åstakomma Joels första riktiga asgarv/skratt, inget jollerskratt utan riktigt gapskratt ,vi hoppade till kan jag lova ;-)

Jag älskar verkligen mitt liv, jag har en underbar släkt, en helt underbar make, en sååå härlig son, det finns inget mer spännande och roligare än att vara mamma. En stor kram även till mina härliga vänner :-)

Snart blir det tomt då sångerskan Micke spelar med ska åka bort några veckor så då blir det inte några repningar här hemma, men jag väntar mig en dam som kommer hem full av energi, många härliga skratt och mycket erfarenhet i bagaget :-) Hoppas du får kanonroligt! MEN kapten Higgins och kissarna lär sakna dig!
TYvärr är dessutom laserpennan borta fortfarande ;-)

Nu är det snart mysdags med min stora älskling!


25 år har jag också blivit, firade hemma hos min moder :-) Tack alla som kom och uppvaktade, så roligt att se er!

Jag och Joel på min 25 årsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0