Nu var det längesedan...

...jag skrev, har varit fullt upp, tyvärr är mitt minne som det är så jag kommer inte lyckas återberätta allt som hänt, jag lever myckt för dagen så det som har varit flyger ofta bort, förutom oförglömmliga saker såklart.

Joels feber gick över dagen efter iaf! Härligt! Han är en piggelin kille igen.

Joel är vår största kärlek, han är underbar! Inget i världen skulle kunna ersätta honom!

Han är en "riktig" bebbe nu, ingen spädis längre, nu kan man krama om honom på riktigt, en rejäl o go stabil kille ;-)

Han lyfter saker och smakar på allt just nu, gör pruttljud med munnen och babblar som sjutton :-) på sitt eget språk, han är en riktig gladskit och älskar sitt babygym, han kan ligga där länge, man kan inte sluta se på honom när han leker :-)
Han har börjat upptäcka världen omkring sig lite mer och pappa har blivit en intressant figur nu.

Vi har varit och hjälpt min kära mor jag och Joel  med förberedelser till sitt öppethus hon ska ha till helgen (50 år), Mickis har jobbat han och spelat in med Jiva.

Älskar att vara ute på landet hos mamma, det är så skönt! Så vackert och härligt med lantluften(märks att jag inte är lägenhetsmänniska) men jag står ut ett tag till här i lägenheten, tid för hus kommer i framtiden :-) Men Joel sover så himla gott i vagnen hos mamma, nästan så man blir orolig när han aldrig vaknar utan snusar på mycket längre än hemma :-)

Jag är så glad att jag har världens bästa mamma,, tänk att man kan ha sån tur ;-) hon är världens bästa mormor med för den delen!

På morsdag var vi hos min mormor  och firade lite, jag bakade en god prinsesstårta som höll på att flyta bort i värmen, hade tänkt ta hem det som blev över til min älskling som jobbade men då hade han fått en med sur grädde så vi fick hiva det som blev över tyvärr. Men gott var det!

Min födelsedag närmar sig också, ska bli roligt att fylla år faktiskt, tycker det är roligt att folk samlas och umgås! Vi ska nog vara hos mamma då, inte helt klart men troligtvis då hon bor lite rymmligare för att ta hem folk!

var ute och fotade förra gången jag var hos mor, med två hundar i den andra... inte det lättaste att få bra bilder då ;-)

mormor o morfars lilla Skrållan och mammas/brorsans Magic.

Vi har även varit hos Joels minsta Storebror och hälsat på.

Vi har varit hos en av mina bästa vänner som köpt hus, så fint hon får det!


Älskar verkligen min härliga familj, min underbara man som är världens bästa make, pappa och bästa vän! Lilla härliga Joel och våra djur!

Många kramar till mina vänner!

Jossan- vill ha ditt lösenord... tomas sa det åt mig men jag kommer inte in iaf... skicka det till min mail... [email protected] . Tack ;-) Vi ska ta och ses något så de små får träffas, och vi med förstås :-)

Magick i skogen-09Mormor o Morfars Skrållan-09

Stämmningsbild-skedvik



Kommentarer
Postat av: m.

Hej gumman! Förstår att de e mycke. Du ha ju fixat & donat m din mamma o allt mee lilleman osv.

Hälsa mamma så väldigt mycke från mig förresten!(ja grattar i efterskott!)

Saknar saaknaaaarr lilleman gör jag!!

Vill KRAMA han!!!

Men som vi sa på luren ida; vi måste ses snart!:)

Återstår bara för både er & oss att se till att det blir av!)

Inte det lättaste alla gånger! L

kram

2009-06-08 @ 15:18:33
URL: http://m-bloggar.blogspot.com/
Postat av: josefine

Du kan hitta oss här nu;) Å självklart ska vi ses nåt!snaaaart:)

2009-06-09 @ 17:32:54
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0