Det har dröjt...

... IGEN.

Livet leker helt enkelt, det är full rulle hela tiden och så underbart!

Mammas 50årsfest blev jättelyckad och hon var nöjd! Det känns så bra att få hjälpa henne!

Till veckan fyller jag år, kalasigt värre :-)

Idag var jag och Joel på hästtävlingar med syrrorna, en härlig dag och bra gick det :-) Däremot har jag varit seeg pga vädret men lika glad ändå!

Min älskade make sitter och myser med Joelälsklingen i soffan :-)

Älskar mina kära syskon :-)

Hyffsat seeg, kommer inte på något att skriva idag precis.

Kommentarer
Postat av: Siri

Ja det blev jätte bra ! :)<3 juste skulle jag slagga hos dig inatt ? :)

2009-06-24 @ 13:59:43
Postat av: tova

vi älskar deej sis:D<33

2009-10-13 @ 11:44:39
URL: http://tovasbaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0