Timråland och tänder :-)

I helgen har vi nästan bott på timråland på dagen och tidiga kvällen :-) Joel har verkligen tyckt att det har varit spännande med allt folk! Vi har haft det jättemysigt vår lilla familj, Joel har dessutom kommit på at man kan sitta i liggvagnen och vagga överkroppen framåt och sedan bakåt, då gungar hela vagnen, jätteskoj!

Vår gladskit har tänder på G, även om de inte nått över ytan ännu, är dålig i magen och så, vi får se hur länge det tar innan den första lilla vita tittar fram även om det gärna hade fått dröja om man fått välja, jag var över ett år innan jag fick min första tand *skratt*.

Vi fick träffa Joels kusin och han har blivit så stor, han har världens fränaste lugg  :-D

Kommentarer
Postat av: Jossan & Teus

Haha världens fränaste lugg även ;) haha ! Jo men de tycker jag låter jättemysigt ju:)svårt å boka nåt bara för jag ha såna problem med magen,visade sig att jag ha gallsten som jag hoppas få operera bort så snart som möjligt:/ men ha hört att de ska bli fint väder framöver,idag är de ju kanon.så jag få se om mina smärtstillande är nå bra för då ska vi definitivt ge oss iväg med pojkarna:D

2009-08-03 @ 13:33:15
URL: http://mammatillteus.blogg.se/
Postat av: Jossan & Teus

Läste precis vad du skrivit och jaaa , ni är så välkomna så :D Kramar!

2009-08-03 @ 13:36:18
URL: http://mammatillteus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0