Mysig lördag med liten snörvlig pojke :-)

Idag har vi käkat pannkakor, gott det! Pomenad har det också blivit och det var skönt att komma ut en sväng! Joel snorar på, det rymms mycket snor i en liten pojke, han är däremot mindre hostig nu och det är bra!

Han kämpar på vår lilla hjälte och tränar på och upptäcker världen med rinande näsa, men det märks att han inte är riktigt frisk för han blir trött fort och behöver sova mycket och ofta just nu.*

Håller tummarna nu för att mammis får semester när hon sökt så vi kan hälsa på broder min i Skåne och hans lilla pojk på dryga två år :-) längtar jättemycket efter min käre bror.

Jag känner mig så glad och lycklig, jag älskar verkligen min Micke, han är helt underbar make och pappa. Älskar DIG! Tänk att vi får dela och uppleva livet tillsammans med allt fint det har att ge!

sommarpojke 5 månader



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0