Hej hopp!

Som vanligt har vi gjort både ditten och datten sedan sist jag skrev så jag lär missa något av det!

För några dagar sedan sov min kära syster Siri över här, lika roligt som alltid! Synd att tandläkaren hägrade på morgonen bara :-D

Mitt bäcken har äntligen verkat fastna i rätt läge, så härligt, min sjukgymnast är underbar och jag tränar på som sjutton för att bygga upp min muskulatur runt om, vikten jobbas det på med och det går framåt!

Vi har varit hos min mamma och käkat surströmming med en av dagarna, Jag, Joel, Micke, mamma, morfar och moster min, fast jag och Joel käkade ingen surtrömming (oki jag smakade pyttelite som vanligt för jag tror att jag någon gång ska börja tycka om det) men inte i år iaf verkade det som, ingen jättehöjdare, jag åt kassler iställlet, mums!

Vi har hunnit med att hälsa på en av Mickes bröder som bor på landet, i mina granntrakter där jag växt upp, det var jättemysigt och en stor fin hund har dem som tyckte att Joel var en spännande typ. Den kvällen började han stå på alla fyra med raka ben *skratt* har förevigat det dagen efter :-) Jag blir dock väldigt nostalgisk av att vara i hemkära trakter, känns så mysigt och tryggt och hemtamt!

I helgen var Joels minsta storebror här och sov över, Joel tycker att han är en rolig kille :-)

Joel har börjat krypa nu och tar sig fram med stil, fortfarande lite ålkryp men fort går det :-)

Jag älskar honom så otroligt mycket så det går inte att beskriva, sådan är kärleken till min kära livskamrat med! Jag älskar dig sååååå MYCKET, ett liv utan dig vore betydligt tråkigare och kallare. Jag är lycklig som får dela mitt liv med dig!

lägger upp bilder lite senare!

Kommentarer
Postat av: jossan

Hej ha ni vare upp till Hasse?? Ja men lilla gumman,de är klart att du måste börja gilla surströmming.Det som är sååå gott ! tror banne mig jag ska äta de idag till och med.Har en burk hemma ;)tack för inspirationen haha :D

2009-08-24 @ 14:58:42
URL: http://mammatillteus.blogg.se/
Postat av: Frida Lidén

Ja det har vi men vi ska fixa med bilder senare, ska köpa en scanner vi kikat ut och scanna in dem för då kan vi lätt överföra dem till alla som vill ha dem (det var svindyrt att kopiera, billigare med att köpa en bra scanner... vi hörde oss för med lite olika fotobolag.

2009-08-27 @ 08:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0