Barnvagnsrally :-)

Idag fixade jag städningen hemma innan barnvagnsrallyt i Timrå som var på förmiddan, skönt att få undan den för denna vecka!

Gick ner på barnvagnsrallyt med Joel, komiskt nog kom bara jag och Joel + de två som anordnar (utkonkurerade av semestrar och badväder) det brukar vara betydligt fler på höstkanten sa de, men vi hade mysigt, gick till Merlo slott och fikade, Joel myste i gräset, han tyckte att filt var ett onödigt påfund och lyckades hålla sig utanför den och undersökte gräset grundligt :-)

Sedan gick Micke och jag och lillgubben en liten promenad till Merlo senare på kvällen, det är så himla fint härligt väder att promenera i :-)

Min vikt har äntligen bestämmt sig för att börja minska och det är underbart, jah har heller inget sötsug kvar sedan jag slutade med sötsaker :-) 10 kilo till vikten jag hade innan jag blev gravid, det är det första stora målet, sedan hoppas jag på att gå ner mer ändå eftersom det inte skule skada, jag är ju bara 154 cm lång och just nu ligger vikten på 80 kilo så.

Ha det finemang ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0